guldsilver.blogg.se

Om allt och inget

Tröttare än tröttast

Kategori:

Sorry för dålig uppdatering! Igår jobbade jag från 5 på morgonen till 7 på kvällen. Hade en lite paus mitt på dagen så då hann jag till gymmet och bli av med lite seghet.

Idag har jag börjat en 2v kurs så nu är jag totalt korvstoppad och helt slut. Hade glömt bort hur jobbigt det är att lära sig nya saker :P Det jobbiga med att lära sig nya saker är att jag inte redan kan det. Jag tkr om att kunna allt. HATAR verkligen att vara dålig.
Jag är nämligen en galen tävlings människa och fuska hellre än att förlorar :P Och detta gäller allt sport, skola och spel. När jag var lite grät jag floder om jag förlorade något. Har blivit bättre bed åren men jag tkr fortfarande inte om det.

Nu ska jag laga mat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: