guldsilver.blogg.se

Om allt och inget

#1

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Jag är en helt "vanlig" tjej på 23 år som bor i en tvåa tillsammans med min pojkvän. 
Jag jobbar för fullt och umgås med mina vänner. Min vardag är inte speciellt spännande och består inte av mycke drama. Men däremot mkt med tankar!
 
Tankar om allt mellan himel och jord samt STORA drömmar
Tänk bara hur ofta vi använder oss av "tänk om" , tänk om jag gjort si eller så, tänk om jag vann, tänk om jag gör bort mig, tänk om han tkr?? 
 
I mitt jobb träffar jag otroligt många människor varje dag, människor från jordens alla hörn. Och vad mycket människor det finns och olika stilar. Älskar att bara sitta och titta på människor, lyssna vad de pratar om, studera deras stil och tankesätt. Hur jag inte alltid förstår mig på dem och hur de inte förstår sig på mig. Jag sitter på min stol och dömmer de jag ser : Han är en slarver,hon är en bässervisser, han är rik, hon är nörd, hur kan han som är så snygg dejta henne som är så ful. Som sagt det finns mkt som jag inte förstår mig på, men vem är jag att dömma, vem säger att jag alltid har rätt. Förutom jag såklart ;) 
 
Aja nog för denna gång, lovar att skriva något roligare nästa gång,
 
Pussehei
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: